AKADEMAS
Giriş
Giriş
Şifre Yenileme
Kayıt
  • anasayfa
  • ÜCRETSİZ EĞİTİM
  • online eğitimler
  • eğitmenler
  • iletişim
  • s.s.s.
    • sertifika doğrulama
    • hakkımızda
99.90 ₺
Müşteri Memnuniyeti ve Şikayeti Yönetimi
Prof. Dr. AKADEMAS

Tanım

Müşteri memnuniyeti ve şikâyeti yönetimi işletmeye yönelik ve şikâyetçi müşteriye yönelik olarak ikiye ayrılır. İşletme açısından, müşterilerine sunduğu mal ve hizmetlerde müşteriyi tatmin etmeyen bir eksiklik olduğu, müşteri açısından ise; işletmenin kendisine sunduğu mal ve hizmetlerde beklentilerini karşılamayan bir durum olduğu görülmektedir. Şikâyetler sayesinde işletmeler, ürünlerini müşterilerinin beklentilerini giderecek şekilde geliştirebileceklerdir. Diğer taraftan; henüz işletmeyi bırakmamış müşteri, şikâyetinin çözümüne göre tavır alarak, işletmeyi bırakıp bırakmamaya karar verecektir. Bu durum ise işletme açısından bir fırsattır. Bu fırsatı iyi değerlendirerek, işletme müşterisini tatmin ettiği takdirde tekrar kazanabilecektir. Müşterinin mal ve hizmeti satın almasında memnuniyeti ne kadar önemliyse, şikâyeti sonrası tatmin olması da o kadar önemlidir.

Bu eğitim programında öncelikle müşteri memnuniyetini sağlayan unsurlar incelendikten sonra; şikâyet faktörleri, süreci, amaçları, araçları ve yönetimi konuları ele alınacaktır.

Kimler İçindir

  • 16 yaşını dolduran, kendini geliştirmek adına bilginin gücüne ve değerine inananlar,
  • Pratik ve net çözümler üretmek isteyen insan kaynakları yöneticiler, satış pazarlama yöneticileri,
  • Müşteri memnuniyetini daha başarılı ve kaliteli yönetmek isteyen  yöneticiler ve çalışanlar,,
  • İleriyi görmek isteyen yöneticiler, kariyerini bu doğrultuda profesyonelce şekillendirmek isteyen satış, pazarlama ve eğitim birimi çalışanları ve yöneticileri,
  • İş hayatına yeni atılacak öğrenciler, yeni mezunlar,
  • Kariyerini pazarlama, yöneticilik ve eğitim alanında yapmayı hedefleyenler.

Eğitimin Kişiye Katacakları

  • Tüm potansiyelini daha çok arttırmak isteyen firma sahipleri ve çalışanlar için temel bilgiler sunulur,
  • Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyeti Yönetimi eğitiminde, tüm çalışan ve yöneticilere akademik bilgiler ışığında etkileşimli bilgiler sunulur,
  • İletişim ve anlaşma tekniklerini etkin şekilde kullanmayı öğrenerek, sizi hedeflerinize götürecek yolda, lider olmanın tüm gereklerini rahatlıkla tanımlayabilirsiniz,
  • Fırsatları daha iyi değerlendirebilir, çalışma yöntemleriniz daha düzenli olabilir.
  • Kendinize güveniniz ve inancınız artacaktır.
  • Bu eğitimi tamamlayarak müşterilerinizle sağlam temelli ilişki kurmayı öğrenerek yapmanız gerekenleri farkedebilirsiniz.

Eğitimin Süresi ve İçeriği

Eğitimin süresi 30 gündür. Eğitim 10 dersten oluşmaktadır.  Her gün ortalama 1 saatlik periyotlarla 1 ders çalışılarak 10 günde program bitirilebilir. Kişinin çalışma hızına ve yoğunluğuna bağlı olarak 2-3 gün içerisinde de program bitirilebilir.

Öğrenme Ortamları

Metin Ders: Uzaktan öğretim tekniklerine uygun olarak hazırlanan metin dersler bazında oluşturulmuş zengin içeriğe dilediğiniz zamanda dilediğiniz yerden ulaşabilirsiniz. Masaüstü, dizüstü, tablet ve akıllı telefon gibi her türlü cihazdan rahatlıkla okunabilen metin dersler içerisinde aramalar yaparak çalışmak istediğiniz konu başlığına hızlıca erişebilirsiniz.

E-kitap Ders: Masaüstü, dizüstü ve mobil her türlü cihazdan rahatlıkla okunabilen e-kitapları bilgisayarınıza bir kere indirdikten sonra çevirimiçi olmasanız bile derslere çalışa bilirsiniz. İlgili derste “E-kitap Ders” var ise, sağ tarafta beliren indirme butonu ile PDF formatında bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Video Ders: Ders videolarını masaüstü, dizüstü, tablet ve akıllı telefon gibi her türlü cihazdan rahatlıkla izleyebilirsiniz. İlgili derste “Video Ders” var ise üst tarafta beliren play butonu ile izleyebilirsiniz.

Sesli Ders: Sesli Ders, görme engelli veya kitaplarını dinleyerek çalışmayı tercih edecek öğrencilere yönelik hazırlanmıştır. Profesyonel seslendirme sanatçıları kitapları  seslendirmektedir. İlgili derste “Sesli Ders” var ise sağ tarafta beliren indirme butonu ile MP3 formatında bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Sınav ve Sertifika

Bu eğitim kapsamında başarınızı ölçmek amacıyla çoktan seçmeli sorulardan oluşan çevrimiçi bir sınav yapılacaktır. Eğitim sonunda yapılan sınavdan en az %50 başarı almanız halinde, kişiye özel KAYITLI SERTİFİKA anında üretilecek ve talebinizle adresinize  kargolanacaktır. 

Eğitime Katıl 99.90 ₺

Dersler

Sertifika Sınavı

Sertifika Sınavı 2

Bu içeriği görüntülemek için dersi alın.

İlgili Eğitimler

79.90 ₺ 0.00 ₺
İşletmelerde Liderlik
Prof. Dr. AKADEMAS
79.90 ₺ 0.00 ₺
Etkili Sunum Teknikleri
Uzm. Özlem ÖZMEN
99.90 ₺ 69.90 ₺
İlişkisel Pazarlama Yönetimi
Uzm. Özlem ÖZMEN
99.90 ₺ 69.90 ₺
İşyerinde Psikolojik Şiddet – Mobbing
Prof. Steven SMITH
AKADEMAS ©2015 - 2021
  • hakkımızda
  • sertifika doğrulama
  • sözleşme
  • gizlilik
  • kariyer